بزرگترین وبسایت تفریحی و دانلود

تصاویر و اسامی بدترین مادرهای دنیا

 

 

 

پانداها، خرگوشها، همسترها و عقابها از دسته جانورانی هستند که نسبت به فرزندان کوچک خود بدرفتاری می کنند، آنها را در دوران نوزادی رها کرده و یا حتی آنها را می خورند. پیوند میان مادر و فرزند در سرتاسر جهان پیوندی مثال زدنی است اما در همین جهان مادرانی وجود دارند که هیچ شباهتی به مادران دل نازک و مهربان ندارند، البته در جهان حیوانات و حشرات.

 

سوسک گورکن: این حشره یکی از بدترین مادرهای جهان است زیرا فرزندان خود را در بازی مرگباری می خورد لارو این سوسک درون جسد موش مرده ای قرار می گیرند که توسط مادر و پدر درون حفره ای دفن شده است، سوسک مادر غذای فرزندان خود را با خوردن لاشه موش تامین می کند و در نتیجه به صورت ناخودآگاه لاروهای خود را می خورد.

 

 ادامه متن در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security

موسس شرکت دوست یابی اشلی مدیسون با ذکر این نکته با ایجاد سایت اینترنتی افراد متاهل را در امریکا و اروپا وارد زندگی بیرون از ازدواج خود می کند.تحقیقات موجود نشان‌دهنده‌ی آن است که بین ۲۰ الی ۴۰ درصد مردان و حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد زنان در طول زندگی زناشویی خود به همسرانشان خیانت می‌کنند.

 

آقای «نوئل بیدرمن» خالق و طراح اصلی سایت که مرد ۳۹ ساله‌ی متأهلی است که دو فرزند نیز دارد، توانسته است در مدت هشت سال شرکت اینترنتی‌اش را در امریکا، کانادا و ۱۰ کشور اروپایی گسترش دهد. نزدیک به ۹ میلیون زن و مرد متأهل ضمن عضویت در سایت مزبور این فرصت را برای خود فراهم کرده‌اند تا با افراد متأهل دیگر برای ایجاد رابطه‌ی بیرون از ازدواج تماس برقرار کنند.


 

تحقیقات و آمارهایی که در حقیقت اولین جرقه‌ی راه‌اندازی شرکت خدماتی آقای «بیدرمن» بود. او پی برد که برخلاف سایر مراکز دوست‌یابی توجه خود را معطوف جمعیت بزرگِ متأهلین جامعه نماید که با وجود دشواری‌ها و ریسک فراوان به هر حال تن به خیانت می‌دهند.


 

کمپانی آقای «بیدرمن» ضمن تحقیق کوچکی در سال ۲۰۰۲ به این نکته پی‌برد که بیشترین نام برگزیده شده برای دختران تازه متولد شده «اَشلی» و «مدیسون» بوده است و به همین خاطر دو اسم عمومی‌تر زنانه‌ی فوق را برای عنوان کمپانی خود انتخاب کرد. بررسی‌های اولیه‌ی تیم تهیه‌کننده حاکی از آن بود که راز بقا و پیشرفت برای شرکت سهامی خدمات اینترنتی حضور زنان است. او پی برده است که انتخاب نام زنانه و طراحی وب‌سایتی با رنگ‌ها و طرح‌های زنانه به جلب اعتماد زنان و ورودشان به «آشلی مدیسون» می‌افزاید. برای همین مقصود تا مدت‌ها کمپانی مزبور این شایعه‌ی عمومی را نیز انکار نمی‌کرد که شرکت فوق توسط یک زن اداره می‌گردد.




نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security

 عکاس این تصویر گران قیمت شخصی به نام سیندی شرمان است. وی از مطرح‌ترین عکاسان پست مدرن امریکایی به شمار می آید .
به گزارش دی نا به نقل از سایت فرانسوی " هنر "؛ این سایت فرانسوی که به جدیدترین رویدادهای هنری در دنیا می پردازد در جدیدترین مطلب خود به عکسی اشاره کرده است که عنوان " گران ترین عکس دنیا " را به خود اختصاص داده است .

تصویری که در زیر مشاهده می کنید به عنوان یکی از گران ترین عکس های دنیا شناخته شده است که توسط عکاس امریکای، سیندی شرمن، گرفته شده است .

http://files.tabnak.com/pics/201105/201105301706031033.jpg

سیندی شرمن در یازدهم ماه مه گذشته توانست رکورد جدیدی را از خود به جای بگذارد .

ادامه متن در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security

مشرق : اگر چه برخی از افراد مشهور مانند فوتبالیست ها و مداحان الگویی برای جوانان هستند اما به راحتی می توان برخی از آنها را در قهوه خانه ها پیدا کرد. امروزه با تغییر تفریحات جوانان و قرار گرفتن قلیان در صدر این تفریحات،این امر به برخی از چهره های سرشناس از جمله بازیگران، فوتبالیست ها و مداحان نیز سرایت کرده است. بد نیست بدانید برخی از این افراد در کجا قلیان می کشند.

انتخاب نوشت، بهترین جا برای این افراد سفره خانه سنتی میراث فرهنگی در میدان هفت تیر است. در آنجا چهره های آشنایی از جمله فوتبالیست های معروف، مداحان اهل بیت و برخی از هنرمندان و خوانندگان را مشاهده می کنید. اینجا خبری از قلیان ارزان نیست و با پرداخت17هزار تومان تنها می توانید از روی صندلی آنها را تماشا کنید.

بر اساس این گزارش، مـ- م بازیکن سابق استقلال، الف-م بازیکن سرشناس فوتبال پایتخت و ع-هـ و ر- ب از مداحان همیشه در این مکان حضور دارند، همچنین برخی از فوتبالیست ها پا را فراتر از این نهاده و حتی در ایام ماه مبارک رمضان به صورت مخفیانه و از طریق در مخفی مخصوص مشتریان خاص وارد قهوه خانه ها شده و اقدام به کشیدن قلیان می کنند.

به عنوان مثال ر-ع فوتبالیست با حضور در یک قهوه خانه مشهور بنام ح.کثیف در ماه مبارک رمضان در جلوی چشم دهها نفر اقدام به کشیدن قلیان می کند.

به نظر می رسد این افراد بدون در نظر گرفتن شرایط و موقعیت خود اقدام به شکستن برخی از هنجار ها می کنند و البته چنین مسائلی قطعا می تواند سبب بروز مشکلات و تأثیرات منفی بر قشر هدف جامعه یعنی جوانان شود. 




نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security

سیمرغ : ۱۵ آپریل ۹۹ این سالگرد غرق شدن کشتی تایتانیک بود، تایتانیک نیازی به معرفی ندارد، اما می‌دانیم که برای حدود ۱۰۰ سال تا به امروز بخش مهمی ‌از زندگی خیلی از افراد شده است. تابحال هیچ کشتی و سفر دریایی نبوده که به اندازه کشتی تایتانیک برای مردم جذابیت داشته باشد. در این قسمت سعی داریم حقایق و افسانه‌های جالبی از غرق شدن این «کشتی غرق نشدنی» را برایتان بگوییم. ۱۰- هیچ گربه ای در کشتی تایتانیک وجود نداشت. آن زمان اغلب اوقات گربه‌ها را به خاطر اینکه نماد خوش شانسی بودند به کشتی‌ها می‌بردند. همچنین برای از بین بردن موش‌ها از آنها استفاده کردند.9- طول تایتانیک حدودا به بلندی ارتفاع ساختمان سلطنتی نیویورک بود.8- درمیان نجات یافتگان کشتی تایتانیک دو سگ هم بودند.7- مورگان رابرتسون نویسنده سال ۱۸۹۸ حدودا ۱۴ سال پیش از فاجعه تایتانیک رمانی به نام «بیهودگی» نوشت، در این رمان او درمورد یک کشتی به نام «تیتان» نوشته که بزرگترین کشتی است که تابحال ساخته شده و در یک شب سرد ماه آپریل به توده یخی در اقیانوس اطلس برخورد می‌کند. هر دو کشتی هم تایتانیک و هم کشتی داستانی از نظر طراحی شبیه هم بهم بودند و هر دو هم لقب «غرق نشدنی» را یدک می‌کشیدند!6- 13 زوج درون کشتی برای جشن ماه عسلشان آمده بودند.5- وزن بار و چمدان مسافرین در تایتانیک ۹۰۰ تن بود.4- در کشتی هر ۲۴ ساعت ۱۴٫۰۰۰ گالن آب نوشیدنی و هر روز ۸۲۵ تن ذغال سنگ مصرف می‌شد.3- فاصله زمانی از اولین مشاهده توده یخی تا اصابت کشتی به آن حدود ۳۰ ثانیه طول کشید.2- بعد از اصابت کشتی به توده عظیم یخی ۲ ساعت و ۴۰ طول کشید تا آب تمام کشتی را فرا گرفت.1- قیمت بلیت کشتی تایتانیک در سال ۱۹۱۲ به قرار زیر بود:درجه ۱: ۴٫۳۵۰ دلار (قیمت عالی ترین آپارتمان یک خوابه)درجه۲: ۱٫۷۵۰ دلار درجه۳: ۳۰ دلار




نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security

ایسنا:محققان آمریكایی موفق به ساخت نوعی گاز شده‌اند كه پشه‌ها را بدون نیش‌زدگی از انسان دور می‌كند.

این گاز كه حس‌های پشه‌ها را دچار اختلال كرده و از این رو آنها دیگر قادر به بوئیدن خون انسان نخواهند بود،‌ می‌تواند منشاء تحولی بزرگ در تولید لوسیون‌ها و افشانه‌هایی باشد كه برای راحتی زندگی انسان ساخته شده‌اند.

همچنین می‌توان از این كشف برای محدود كردن بیماری مالاریا و سایر بیماری‌های گرمسیری مانند تب زرد و تب دنگ استفاده كرد.

پشه‌ها این بیماری‌های مرگبار را سالانه به بیش از نیم میلیون انسان منتقل كرده و باعث مرگ میلیون‌ها تن در سراسر جهان می‌شوند.

بیماری مالاریا هر 30 ثانیه جان یك انسان را در جهان می‌گیرد.

دانشمندان دانشگاه كالیفرنیا در مجله نیچر چگونگی ساخت تركیبی از مواد شیمیایی را شرح داده‌اند كه حسگرهای ریز پشه‌ها را كه از آنها برای ردیابی دی‌اكسید كربن در هوا استفاده می‌كنند فریب می‌دهد.

یكی از مواد شیمیایی این تركیب باعث اختلال در حسگرهای بویایی پشه برای ردیابی دی‌اكسید كربن تنفسی انسان می‌شود.

این در حالی است كه یك دانشمند آمریكایی دیگر نیز در مقاله‌ای اعلام كرده كه پشه‌ها نه تنها به تنفس بلكه به بوی عرق و ‌پوست انسان نیز جذب می‌شوند.




نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security

بر اساس مطالعه سازمان كشورهاي آمريكايي (OAS) ، آمريكا از حيث ارتكاب جرايم ، پرخشونت ترين منطقه در سراسر جهان است.

تلويزيون اتريش روز سه شنبه با اعلام اين خبر و به نقل از دبيركل امنيتي سازمان (OAS) افزود: بر اساس مطالعات انجام شده سالانه بالغ بر 120هزار نفر در شمال و جنوب آمريكا بر اثر اقدامات خشونت بار و جرايم ناشي از آن كشته مي شوند .
 

ادامه متن در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security

تحقيقات جديد دانشمندان نشان مي دهد مردان نخستين و غارنشين که حدود دو ميليون سال پيش مي زيستند، بيرون نمي رفتند بلکه در خانه مي ماندند و از کودکان نگه داري مي کردند.اين در حالي است که زنان نان آوران خانواده بودند.

باستان شناسان آمريکايي دريافته اند که مرداني نخستيني که ظاهر انساني داشته اند و روي دو پا راه مي رفتند کمتر از زنانشان به محيط اطراف زندگي سر مي زدند و از محل اقامت دور نمي شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از ديلي اکسپرس، دانشمندان دانشگاه کلورادو ميزان حرکت انسان نماهاي منقرض شده موسوم به "جنوبی‌کپی آفریقا"(Australopithecus africanus ) و "پرامردم تناور"(Paranthropus robustus) را با تحليل و تجزيه ميزان استرانسيوم موجود در ميناي دندان آنها محاسبه کردند.

اين عنصر در سنگ ها و خاک يافت و توسط گياهان و حيوانات مجاور آنها جذب شده است.
به گفته دانشمندان ميزان استرانسيوم در ميناي دندان نشان مي دهد که مردان غار نشين چه مي خوردند و در کجا زندگي مي کردند.

محققان بيش از نيمي از دندان هاي بررسي شده زنان را از خارج از محل زندگي کشف کردند در حالي که از هر 10 مرد ، دندان يک نفر در خارج از محل زندگي يافت شد.

محققان 19 دندان را که تاريخ آنها به 2/7 تا 1/7 ميليون سال پيش باز مي گشت از دو مجموعه غار در آفريقاي جنوبي که يک کيلومتر از هم فاصله داشتند ، بررسي کردند.

 




نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security

بانکی در روسیه آزمایش نخستین نمونه عابربانکی را که مجهز به دستگاه دروغ‌سنج است و می‌تواند آنچه را که در ذهن کاربر می‌گذرد درک کند، آغاز کرد.

بیشترین کار سیستم دروغ‌سنج این عابربانک زمانی صورت می‌گیرد که شهروندی برای افتتاح حساب یا درخواست وام اقدام کند.

به‌عنوان مثال پس از اسکن سه‌بعدی صورت فردی که قصد گرفتن وام را دارد، سیستم صوتی عابربانک سؤالاتی از قبیل «آیا شما شاغل هستید؟» و «آیا درحال حاضر وام‌های دیگری نیز دارید؟» را از مشتری می‌پرسد و پاسخ‌ها را به وسیله یک نرم‌افزار تجزیه صدا ارزیابی می‌کند.


این برنامه می‌تواند از روی صدای افراد، اضطراب و حالت‌های عصبی آنها را تشخیص دهد و متوجه راست یا دروغ‌بودن پاسخ‌ها شود.




نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security

ایسنا:روزنامه دیلی میل در گزارشی در این باره نوشت: آدامس جدید كه هفته گذشته وارد فروشگاه‌های سوئدی شد، تركیبی از ویتامین‌هایی است كه برای تقویت موها، ناخن‌ها و حفظ سلامت و انعطاف پذیری پوست مفید هستند. هرچند در طول این یك هفته آین آدامس عجیب منتقدانی داشته است اما شركت تولید كننده آن تحت عنوان آنتولاهلت كر در استكهلم از محصول جدید خود دفاع كرده و تاكید كرده است كه این محصول از سوی سازمان اروپایی سلامت غذایی مورد تایید قرار گرفته است.

با وجود نظرات مختلف در حال حاضر این آدامس كه حاوی ویتامین
A ،B2 ،B6 ،B12 ،C ، بتاكاروتن و سلنیوم است در داروخانه‌ها و سوپرماركت‌ها با دو طعم مختلف به فروش می‌رسد.




نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security

آفتاب : اینجا تهران است؛ پایتخت رویا‌ها و افسانه‌های واقعی. ساعت روی‌‌ همان اعداد همیشگی چرخ می‌زند و هوا نیز‌‌ همان هوای دود‌گرفته همیشگی است اما شاید هیچگاه تهران را از این نما ندیده باشید.

تی‌شرت‌های ارزان ۲۰۰ هزار تومانی!
پاساژ جام‌جم یکی از مکانهایی ست که می‌تواند رنگ چهره‌تان را عوض کند. این پاساژ درست مقابل سازمان صدا و سیما یا‌‌ همان تلویزیون ملی قرار دارد؛ یعنی جایی که مدیران دولتی روبه‌روی دوربین آن می‌نشینند و می‌گویند همه چیز خوب است و هیچ مشکلی در اقتصاد ایران وجود ندارد.
وارد پاساژ که می‌شوی، بوتیک‌ها گوش تا گوش یک سالن بزرگ را پر کرده‌اند. در این پاساژ، ارزان‌ترین کالا تی‌شرت است که می‌توان با قیمت ۲۰۰ هزار تومان خریداری کرد؛ البته تی‌شرت صد هزار تومانی نیز در این پاساژ پیدا می‌شود ولی فروشندگان شما را از خرید کالاهای بی‌کیفیت منع می‌کنند!
ارزان‌ترین شلوار جین این پاساژ، ۴۵۰ هزار تومان و ارزان‌ترین کمربند‌ها صد هزار تومان قیمت دارند. شما می‌توانید هر پیراهن را نیز در این بازار حداقل ۲۰۰ هزار تومان خریداری کنید.
هر جفت کفش در این پاساژ تا سه میلیون تومان هم قیمت دارد؛ البته کفش ۲۰۰ هزار تومانی نیز هر از گاهی در ویترین این پاساژ خودنمایی می‌کند اما به نظر می‌رسد مشتریان تمایلی برای خرید آن ندارند.
یکی از فروشندگان این پاساژ می‌گوید: «مشتریان کفش در این پاساژ به طور میانگین کفش‌هایی بالا‌تر از یک و نیم تا دو میلیون تومان خریداری می‌کنند»
ارسلان که حدود ۳۰ سال دارد، ادامه می‌دهد: «این قیمت‌ها خیلی هم بالا نیست و افراد زیادی هم متقاضی خرید این اجناس هستند»
او همچنین می‌گوید که «هر کسی نباید برای خرید به این پاساژ بیاید چون اینجا جای هر کسی نیست»
 

ادامه متن در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security

کارشناسان امور خانوداه استراليا اعلام کردند که سکته مغزي در ميان افراد فقير و آن دسته از افرادي که در مناطق فقيرنشين زندگي مي‌کنند بيش از سايرين است.

«اما هيلي» محقق ارشد اين گروه پژوهشي در اين‌باره به رسانه‌هاي رسمي استراليا عنوان کرد: تحقيقات نشان داد که ميزان سکته مغزي در ميان افرادي که در مناطق فقير زندگي مي‌کنند بسيار بيشتر است و يکي از علت‌هاي اصلي اين موضوع هم بروز فشارهاي روحي و رواني اعلام شده است.

اين محقق امور خانواده استراليا دراين باره به شبکه خبري ام‌اس‌ان، خاطرنشان کرد: آمارهاي تحليلي ما نشان داد که اين دسته از افراد به دليل قرار گرفتن در شرايط نامناسب اجتماعي و اقتصادي همواره در تنگنا هستند.

 براساس اين گزارش که در رسانه‌هاي رسمي استراليا هم منتشر شده است، بروز سکته مغزي در افرادي که پيشينه روحي و رواني دارند و در مناطق فقيرنشين ساکنند 58 درصد بيش از افرادي است که به بيماري ديابت مبتلا هستند يا سيگار مي‌کشند.

 




نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security

برنا:مزه کردن غذاهای چرب، سبب تولید یک نوع ماده اعتیادآور مانند ماری جوآنا در بدن می‌شود که اشتیاق را برای خوردن این‌گونه غذاها بالا می‌برد.

آیا متوجه شده‌اید که چرا شما نمی‌توانید از خوردن چبپس خودداری کنید. با مزه کردن چیپس در دهان، یک نوع ماده شیمیایی در بدن تولید می‌شود که اثری مانند ماری جوآنا که ماده‌ای مخدر است تولید می‎کند، به همین دلیل مقاومت در مقابل خوردن چنین غذاهایی سخت می‌شود.
 

ادامه متن در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


نوشته شدهبرچسب:, توسط ir-security
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.